در پی بازدید سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از شهرستان زاوه بیمارستان ۳۲ تخت‌ خوابی« راشد» زاوه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۷۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از زاوه: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ساختمان بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی« راشد» شهرستان زاوه بیشتر از یکسال و نیم است که آماده شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

الهام بهره‌مند، در بازدید از بیمارستان راشد و پانسیون پزشکان زاوه از روند پیشرفت کار و تجهیز این مرکز درمانی ابراز رضایت و اظهار کرد: برای تجهیز این بیمارستان از استانداردترین دستگاه‌ها استفاده شده است که در حال حاضر تجهیزات آن کامل و برای ارائۀ خدمات با کیفیت و مطلوب آماده است.


وی بر ضرورت جذب و گزینش نیروی انسانی متخصص و متعهد برای این بیمارستان تاکید و بیان کرد: برای افتتاح این بیمارستان منتظر مجوز جذب نیرو از سازمان اداری استخدامی بودیم که پس از اخذ مجوز، آزمون با اولویت بومی برگزار و هم‌اکنون حدود ۶۰ نفر در مشاغل درمانی، پشتیبانی و اداری در حال طی مراحل گزینش هستند که در بخش‌های مختلف این مرکز درمانی مشغول به خدمت خواهند شد.


سرپرست شبکۀ بهداشت و درمان زاوه نیز در حاشیه این بازدید تصریح کرد: بیمارستان راشد با ظرفیت ۳۲ تخت‌ دارای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، LDR و اتاق عمل است.


داود ایل‌بیگی افزود: این بیمارستان دارای دستگاه‌های مختلفی شامل: سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، رادیولوژی سقفی، تجهیزات کامل پاراکلینیک آزمایشگاه، تجهیزات اتاق عمل است که می‌توانند برای تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده شوند.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این بیمارستان می‌تواند به کاهش سفرهای درمانی مردم به سایر شهرستان‌ها کمک کرده و دسترسی آنها به خدمات درمانی با کیفیت را بهبود بخشد و به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهرستان زاوه کمک کند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها